Kasulikku lugemist

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

Soojuskeskuse e-poest on võimalik kaup saada kolmel erineval moel:

Kauba kättesaamine Tallinna kauplusest – 0 €
Kättesaamine pakiautomaadist – 3,99 € kuni 5,99 €
Kohaletoimetamine kulleriga – 5,99 € – 49,99 € (kulu vastavalt saadetise kaalule/suurusele)

Tahan kauba tagastada, see ei sobi mu nõuetele. Mida peaksin tegema?

Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.

Rohkem infot kauba tagastamiste kohta leiad SIIT.

Kas on võimalik järgmisel päeval tellitud kaubale järele tulla?

Iga toote juures on ära näidatud kauba võimalik tarneaeg. Kui tootel on märge “Laos olemas “ on võimalik enne kella 14:00 tellides kaup järgmisel päeval Tallinna kauplusest kätte saada. Sellisel juhul jõuab kaup Tallinna piires 1-3 tööpäevaga ka pakiautomaati või kulleriga kohale. Juhul kui toote juures ei ole tarneaega määratud soovitame enne tellimuse esitamist klienditoega suhelda ja võimalik tarneaeg järgi uurida.

Kuidas ma näen kaua on kauba tarneaeg ning millal tellimuse kätte saan?

Lisades soovitud tooted ostukorvi ja alustades tasumise protsesssi näete tellimuse tarneaega olenevalt tarneviisist ning piirkonnast. Kui tellite ühe toote või mitu toodet, millel on sama tarneaeg siis tarneaeg ei pikene. Kui aga lisate ostukorvi toote, mille tarneaeg on pikem, siis pikeneb terve tellimuse tarneaeg.

Kas võin kaubale ise järele tulla?

Kaubale ise järgi tulles saate kauba kätte meie esindussalongist, mis asub aadressil Mustamäe tee 50.

Mul ei õnnestu e-poest kaupa tellida. Mida peaksin tegema?

Saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: pood@soojuskeskus.ee
Meie klienditugi aitab Teil tellimust vormistada.

Kas ma saan hinna osas kaubelda?

Oma klientidele soovime pakkuda alati parimat hinda, kui leiad sarnase toote teiselt pakkujalt võite anda meile teada, ning me püüame teha Teile sama või veel parema pakkumise.

Kuidas saan kätte kauba arve?

Arve saadetakse Teile e-kirja teel kohe pärast tellimuse vormistamist. Arve on ühtlasi ka
garantiidokument.

Kuhu võiksin pöörduda, kui toode on rikutud?

Kirjutage meile e-posti aadressil pood@soojuskeskus.ee ja vastame teile kolme tööpäeva jooksul.

Kui kaua kestab garantiiremont?

Kauba parandamise kestus sõltub garantii teostajast. Tavaliselt võtab remont aega 3-4 nädalat.

Kui kiiresti tellimus aktsepteeritakse?

Kui maksate kauba eest internetipangas või maksekaardiga, alustatakse teie tellimuse täitmist koheselt. Kui valite muu maksmisviisi, kinnitatakse tellimus ühe tööpäeva jooksul.

Kas saan enda tellimust muuta või tühistada?

Saate tellimuse tühistada kirjutades aadressile pood@soojuskeskus.ee.

Kas suurem tellitud kaup tuuakse ka tuppa?

Kaup, mis kaalub rohkem kui 30 kg toimetatakse ainult Teie maja ukseni (mitmekorruselises majas trepikoja ukseni). Kaup kuni 30kg toimetatakse kohale vastavalt teie soovile.

Kas kaupa on võimalik kusagil näha?

Kohapeal kaubaga tutvumine ei ole alati võimalik. Selle täpsutamiseks võtke ühendust klienditoega kirjutades aadressile pood@soojuskeskus.ee.

Kuidas ostu eest tasuda saab?

Tellimuse vormistamisel on Teil võimalus tasuda ülekandega ja pangalingiga, kaubale ise järgi tulles ka sularahas või taotleda järelmaksu Teile sobivaks perioodiks.

Kas saan tellida e-posti või telefoni teel?

E-posti teel saate edastada oma tellimuse aadressile pood@soojuskeskus.ee, telefoni teel nõustame ja aitame, kuid tellimusi ei vormista. Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.